عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود The Amazing Spider-Man 2 - هک بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 اندروید دانلود بازی اکشن HumanitZ برای کامپیوتر Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است خرید گیم پس آلتیمیت 6 ماهه ایکس باکس ظرفیت هوم دانلود مود Airline Commander: Flight Game - بازی شبیه‌ساز پرواز خلبانی با هواپیمای‌ مسافربری اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: OD کوجیما ممکن است یک بازی ترسناک چند نفره باشد

شایعه: OD کوجیما ممکن است یک بازی ترسناک چند نفره باشد

شایعه: OD کوجیما ممکن است یک بازی ترسناک چند نفره باشد هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid، در حال کار بر روی یک پروژه جدید به نام OD است. این بازی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما شایعات زیا

شایعه: OD کوجیما ممکن است یک بازی ترسناک چند نفره باشد

شایعه: OD کوجیما ممکن است یک بازی ترسناک چند نفره باشد

هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid، در حال کار بر روی یک پروژه جدید به نام OD است. این بازی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد.

اخیراً، یک شایعه جدید در مورد OD منتشر شده است که ادعا می کند این بازی یک بازی ترسناک چند نفره خواهد بود. این شایعه توسط شخصی به نام Dusk Golem منتشر شد که سابقه خوبی در افشای اطلاعات صحیح در مورد بازی های آینده دارد.

طبق شایعه، OD بازیکنان را در نقش گروهی از بازماندگان قرار می دهد که باید در یک جهان آخرالزمانی پر از هیولاها زنده بمانند. بازیکنان باید با همکاری یکدیگر، هیولاها را شکست دهند و راه خود را به سمت امنیت باز کنند.

شایعه همچنین ادعا می کند که OD از فناوری واقعیت مجازی (VR) پشتیبانی خواهد کرد. این می تواند تجربه بازی را برای بازیکنان بسیار ترسناک تر کند.

البته، این شایعه هنوز رسمی نیست. باید منتظر ماند و دید که کوجیما در نهایت در مورد OD چه می گوید.

با این حال، این شایعه برای طرفداران کوجیما هیجان انگیز است. آنها مدتهاست منتظر یک بازی جدید از این توسعه دهنده هستند و یک بازی ترسناک چند نفره با واقعیت مجازی می تواند یک تجربه بسیار منحصر به فرد باشد.

اگر این شایعات درست باشند، OD اولین بازی ترسناک کوجیما خواهد بود. کوجیما در گذشته بازی‌های اکشن و ماجراجویی ساخته است، اما او هرگز یک بازی ترسناک نساخته است. این می تواند یک تغییر چالش برانگیز برای کوجیما باشد، اما همچنین می تواند یک فرصت هیجان انگیز برای او باشد تا در یک ژانر جدید آزمایش کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: OD کوجیما ممکن است یک بازی ترسناک چند نفره باشد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش