عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Baldur’s Gate 3 حدود 90 میلیون دلار برای Hasbro درآمدزایی داشته است تعداد بازیکنان The Day Before به طرز چشمگیری کاهش یافته است Steam Workshop در حال دریافت ویژگی‌های جدید و رابط کاربری بهبود یافته است دانلود مود بازی Police Sim 2022 برای اندروید دانلود بازی Hearts of Iron IV–Trial of Allegiance برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Wo Long: Fallen Dynasty – Upheaval in Jingxiang DLC منتشر شد

Wo Long: Fallen Dynasty – Upheaval in Jingxiang DLC منتشر شد

Wo Long: Fallen Dynasty – Upheaval in Jingxiang DLC منتشر شد توسعه‌دهنده Team Ninja در تاریخ 13 دسامبر 2023، بسته الحاقی سوم و پایانی Wo Long: Fallen Dynasty را منتشر کرد. این بسته الحاقی،

Wo Long: Fallen Dynasty – Upheaval in Jingxiang DLC منتشر شد

Wo Long: Fallen Dynasty – Upheaval in Jingxiang DLC منتشر شد

توسعه‌دهنده Team Ninja در تاریخ 13 دسامبر 2023، بسته الحاقی سوم و پایانی Wo Long: Fallen Dynasty را منتشر کرد. این بسته الحاقی، Upheaval in Jingxiang نام دارد و داستانی جدید را در دوران سه پادشاهی چین روایت می‌کند.

در این داستان، بازیکن در نقش یک سرباز جوان به نام هان یونگ قرار می‌گیرد که باید از روستای خود در برابر گروهی از مهاجمان بیگانه محافظت کند. این بسته الحاقی شامل چندین ماموریت جدید، یک سلاح جدید و یک درجه سختی جدید است.

طبق گفته توسعه‌دهنده، Upheaval in Jingxiang DLC قرار است چالش‌برانگیزترین محتوای Wo Long: Fallen Dynasty باشد. درجه سختی جدید، «مبارزه‌های بسیار سخت‌تر و دشمنان بسیار خطرناک‌تری را ارائه می‌دهد.»

اگر از طرفداران Wo Long: Fallen Dynasty هستید، این بسته الحاقی را حتماً از دست ندهید. این یک پایان عالی برای بازی است که چالش‌های جدید و داستانی جذاب را ارائه می‌دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Wo Long: Fallen Dynasty – Upheaval in Jingxiang DLC منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش