عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی دفاع از قلعه Crazy Defense Heroes برای اندروید دانلود ترینر بازی Age of Empires II: Definitive Edition دمو بازی Homeworld 3: War Games تا ۱۲ فوریه در دسترس است! دانلود مود Tank Firing - بازی شلیک تانک ها اندروید دانلود ترینر بازی Chernobylite
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Call of Duty: Modern Warfare 3 را این هفته به صورت رایگان بازی کنید

Call of Duty: Modern Warfare 3 را این هفته به صورت رایگان بازی کنید

Call of Duty: Modern Warfare 3 را این هفته به صورت رایگان بازی کنید Activision، ناشر بازی Call of Duty، اعلام کرده است که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای این هفته به صورت رایگان در دسترس خوا

Call of Duty: Modern Warfare 3 را این هفته به صورت رایگان بازی کنید

Call of Duty: Modern Warfare 3 را این هفته به صورت رایگان بازی کنید

Activision، ناشر بازی Call of Duty، اعلام کرده است که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای این هفته به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. این بازی برای کاربران پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S و کامپیوتر قابل دسترسی خواهد بود.

Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سری Call of Duty است. این بازی در سال 2011 برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و کامپیوتر منتشر شد. این بازی داستان گروه SAS بریتانیا را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند از یک تهدید جهانی جلوگیری کنند.

بازیکنان می‌توانند Call of Duty: Modern Warfare 3 را از فروشگاه‌های دیجیتالی مانند PlayStation Store، Xbox Marketplace و Steam دانلود کنند.

علاوه بر بازی رایگان، Activision همچنین اعلام کرده است که یک سری رویدادهای ویژه را برای Call of Duty: Modern Warfare 3 برگزار خواهد کرد. این رویدادها شامل مسابقات چند نفره، چالش‌های روزانه و جوایز ویژه است.

نتیجه:

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای این هفته به صورت رایگان در دسترس است و بازیکنان می‌توانند از این فرصت برای تجربه این بازی کلاسیک استفاده کنند. همچنین، این بازی در طول این هفته تخفیف 50 درصدی خواهد داشت.

این یک فرصت عالی برای طرفداران Call of Duty است تا Modern Warfare 3 را به صورت رایگان بازی کنند و با آن خاطرات خود را زنده کنند. این بازی همچنین یک گزینه عالی برای بازیکنان جدیدی است که می‌خواهند با سری Call of Duty آشنا شوند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Call of Duty: Modern Warfare 3 را این هفته به صورت رایگان بازی کنید - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش