عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Dawnwalker، اولین پروژه AAA استودیوی Rebel Wolves است دانلود مود بازی Plants vs Zombies 3 v8.0.17 برای اندروید دارندگان Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند Persona 3 Reload Expansion Pass را به‌صورت رایگان دریافت کنند! دانلود No Main Menu BGM - مد حذف کننده صدای بازی PayDay 3 دانلود بازی HOT WHEELS UNLEASHED 2 – Fast and Furious برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   آپدیت GTA Online شخصیت GTA 4 را بازمی‌گرداند

آپدیت GTA Online شخصیت GTA 4 را بازمی‌گرداند

آپدیت GTA Online شخصیت GTA 4 را بازمی‌گرداند راک‌استار گیمز، توسعه‌دهنده بازی GTA Online، به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرد که شخصیتی از بازی GTA 4 را بازمی‌گرداند. ای

آپدیت GTA Online شخصیت GTA 4 را بازمی‌گرداند

آپدیت GTA Online شخصیت GTA 4 را بازمی‌گرداند

راک‌استار گیمز، توسعه‌دهنده بازی GTA Online، به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرد که شخصیتی از بازی GTA 4 را بازمی‌گرداند. این شخصیت یوسف امیر، یک سرمایه‌دار ثروتمند و بی‌ثبات است که در بسته الحاقی The Ballad of Gay Tony بازی GTA 4 ظاهر شد.

یوسف امیر در به‌روزرسانی جدید GTA Online، به‌عنوان بخشی از مجموعه ماموریت‌های جدید به نام The Chop Shop، بازمی‌گردد. در این ماموریت‌ها، بازیکنان باید با یوسف امیر همکاری کنند تا خودروهای لوکس را برای او سرقت کنند.

علاوه بر یوسف امیر، این به‌روزرسانی همچنین شامل موارد زیر است:

  • **خودروی جدید: Declasse Impaler LX، یک خودروی کلاسیک آمریکایی که در سال 1960 معرفی شد.
  • **500 هزار دلار GTA پول نقد
  • **100 امتیاز اعتباری فروشگاه
  • **کاهش قیمت 50 درصدی برای تمام خودروهای کلاسیک

نتیجه:

بازگشت یوسف امیر به GTA Online برای طرفداران این بازی یک خبر هیجان‌انگیز است. یوسف امیر یکی از شخصیت‌های محبوب GTA 4 است و حضور او در GTA Online می‌تواند تجربه بازی را برای بازیکنان جذاب‌تر کند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید GTA Online محتوای جدید دیگری را نیز به بازی اضافه می‌کند، مانند خودروی جدید Declasse Impaler LX و پول نقد و امتیاز اعتباری فروشگاه. این محتوا می‌تواند برای بازیکنانی که به دنبال تجربه‌های جدید در GTA Online هستند، جذاب باشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

آپدیت GTA Online شخصیت GTA 4 را بازمی‌گرداند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش