عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Mencherz منچرز برای اندروید هدایت توسعه‌ی Mass Effect بعدی بر عهده‌ی سازندگان سه‌گانه‌ی اصلی دانلود ترینر بازی Age of Empires IV دانلود بازی The Unliving برای کامپیوتر دانلود مود بازی Streamer Life Simulator برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   نظر دیزنی در مورد بازسازی بازی Star Wars: KOTOR

نظر دیزنی در مورد بازسازی بازی Star Wars: KOTOR

نظر دیزنی در مورد بازسازی بازی Star Wars: KOTOR Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR) یکی از محبوب ترین بازی های نقش آفرینی در تمام دوران است. این بازی در سال 2003 برای پلی استیشن 2 منتشر شد

نظر دیزنی در مورد بازسازی بازی Star Wars: KOTOR

نظر دیزنی در مورد بازسازی بازی Star Wars: KOTOR

Star Wars: Knights of the Old Republic (KOTOR) یکی از محبوب ترین بازی های نقش آفرینی در تمام دوران است. این بازی در سال 2003 برای پلی استیشن 2 منتشر شد و داستان یک شوالیه جوان جدی را روایت می کند که باید در جنگ بین جمهوری کهکشانی و سیث قرار بگیرد.

در سال 2021، اعلام شد که Aspyr Media در حال توسعه یک بازسازی از KOTOR برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس است. این خبر باعث هیجان زیادی در میان طرفداران این بازی شد.

در ماه ژوئن 2023، Sean Shoptaw، رئیس بخش بازی های دیزنی، در مصاحبه ای با Axios در مورد بازسازی KOTOR اظهار نظر کرد. Shoptaw گفت که دیزنی همچنان به این پروژه علاقه مند است و از پیشرفت آن هیجان زده است.

او همچنین گفت که دیزنی به دنبال ایجاد یک بازی است که هم برای طرفداران قدیمی KOTOR و هم برای بازیکنان جدید جذاب باشد.

Shoptaw گفت: «ما می خواهیم مطمئن شویم که این بازی به طور وفادارانه از نسخه اصلی الهام گرفته است، اما در عین حال چیزهای جدیدی نیز به آن اضافه کند.»

او افزود: «ما می خواهیم بازی ای بسازیم که هم برای طرفداران قدیمی KOTOR و هم برای بازیکنان جدید جذاب باشد.»

نتیجه:

نظر دیزنی در مورد بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic مثبت است. این شرکت معتقد است که این بازی می تواند برای طرفداران مجموعه Star Wars جذاب باشد. دیزنی همچنین از بازخورد طرفداران در مورد این بازی استقبال می کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

نظر دیزنی در مورد بازسازی بازی Star Wars: KOTOR - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش