عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Transport Tycoon Empire برای اندروید دانلود مود بازی Sonic the Hedgehog Classic برای اندروید دانلود مود بازی The Lord of the Rings: War برای اندروید Steam Workshop در حال دریافت ویژگی‌های جدید و رابط کاربری بهبود یافته است دانلود Zombie Combat Simulator 1.5.0 - بازی شبیه ساز مبارزه با زامبی اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Final Fantasy 7 Rebirth : داستان جدیدی برای شخصیت بازگشته Biggs در نظر گرفته شده است

Final Fantasy 7 Rebirth : داستان جدیدی برای شخصیت بازگشته Biggs در نظر گرفته شده است

Final Fantasy 7 Rebirth : داستان جدیدی برای شخصیت بازگشته Biggs در نظر گرفته شده است Final Fantasy 7 Rebirth، دومین قسمت از نسخه ریمسترد Final Fantasy 7، داستان جدیدی را برای شخصیت بازگشته Biggs در ن

Final Fantasy 7 Rebirth : داستان جدیدی برای شخصیت بازگشته Biggs در نظر گرفته شده است

Final Fantasy 7 Rebirth : داستان جدیدی برای شخصیت بازگشته Biggs در نظر گرفته شده است

Final Fantasy 7 Rebirth، دومین قسمت از نسخه ریمسترد Final Fantasy 7، داستان جدیدی را برای شخصیت بازگشته Biggs در نظر گرفته است. Biggs یک عضو وفادار از تیم Avalanche است که در نبرد برای نجات Midgar از دست Shinra Corporation کشته شد. با این حال، در Final Fantasy 7 Remake، او در پایان بازی زنده دیده شد.

این پست تصویری از Biggs با شعار "Revenge Will Drive Me" را به اشتراک گذاشته است. این شعار اشاره‌ای به انگیزه جدید Biggs برای انتقام گرفتن از Shinra Corporation پس از مرگ دوستانش است. در حالی که Biggs در نسخه اصلی Final Fantasy 7 یک شخصیت فرعی بود، به نظر می‌رسد که او در Rebirth نقش مهم‌تری خواهد داشت.

بازگشت Biggs به Final Fantasy 7 Rebirth خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سری است. او شخصیت محبوبی است و نقش بزرگی در داستان بازی خواهد داشت. طرفداران مشتاق هستند تا ببینند که او در این بازی چه خواهد کرد.

نکته جالب اینکه حضور Biggs در Final Fantasy 7 Rebirth ممکن است نشان دهد که داستان بازی از خط اصلی بازی اصلی Final Fantasy 7 متفاوت خواهد بود. در بازی اصلی، Biggs کشته شد و هیچ نقشی در داستان نداشت. با این حال، در Final Fantasy 7 Remake او زنده دیده شد و این ممکن است نشان دهد که داستان بازی جدید تغییرات عمده ای خواهد داشت.

بازگشت Biggs همچنین ممکن است نشان دهد که Square Enix در حال تغییر دادن داستان بازی اصلی Final Fantasy 7 است. این شرکت قبلاً تایید کرده است که Final Fantasy 7 Rebirth و Final Fantasy 7 Ever Crisis، بازی چند پلتفرمی موبایلی، بر اساس یک داستان اصلی جدید ساخته خواهند شد. این بدان معنا است که ممکن است برخی از شخصیت ها و داستان های اصلی بازی تغییر کنند.

چه اتفاقی در ادامه خواهد افتاد؟ آیا Biggs انتقام خود را از Shinra خواهد گرفت؟ آیا داستان بازی از خط اصلی بازی اصلی متفاوت خواهد بود؟ به نظر می رسد که Square Enix برنامه های بزرگی برای Final Fantasy 7 Rebirth دارد. طرفداران باید برای دیدن اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد آماده باشند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Final Fantasy 7 Rebirth : داستان جدیدی برای شخصیت بازگشته Biggs در نظر گرفته شده است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش