عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی دفاع از قلعه Crazy Defense Heroes برای اندروید شایعه: عنوان Deus Ex پس از 2 سال توسعه لغو شد دانلود مود Art of War: Legions - بازی هنر جنگ اندروید GTA Online اکنون به بازیکنان اجازه می دهد تا خودروهای پلیس را خریداری کنند دانلود مود بازی Frontline commando d Day‏ برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Tekken 8 داستان تمام نسخه های اصلی بازی را جمع بندی خواهد کرد

Tekken 8 داستان تمام نسخه های اصلی بازی را جمع بندی خواهد کرد

Tekken 8 داستان تمام نسخه های اصلی بازی را جمع بندی خواهد کرد Tekken 8، جدیدترین نسخه از سری محبوب Tekken،به صورت آزمایشی در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد

Tekken 8 داستان تمام نسخه های اصلی بازی را جمع بندی خواهد کرد

Tekken 8 داستان تمام نسخه های اصلی بازی را جمع بندی خواهد کرد

Tekken 8، جدیدترین نسخه از سری محبوب Tekken،به صورت آزمایشی در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. در حالی که هنوز بسیاری از جزئیات مربوط به این بازی فاش نشده است، اما برخی از ویژگی های جدید بازی اخیراً منتشر شده است.

یکی از ویژگی های جدید Tekken 8 شامل خلاصه داستانی برای هر عنوان اصلی این سری است. این خلاصه ها به بازیکنان کمک می کنند تا داستان تاریک و پیچیده Tekken را دنبال کنند. خلاصه داستان ها به صورت انیمیشن های کوتاه ارائه می شوند و شامل اطلاعات کلیدی و صحنه های مهم از هر عنوان هستند.

این خلاصه داستان ها به ویژه برای بازیکنان جدید که با سری Tekken آشنایی ندارند مفید خواهند بود. این خلاصه ها به آنها کمک می کنند تا با شخصیت ها و داستان اصلی سری آشنا شوند و برای تجربه اصلی بازی آماده شوند.

علاوه بر خلاصه داستان ها، Tekken 8 همچنین شامل ویژگی های جدید دیگری نیز خواهد بود. این ویژگی ها شامل یک سیستم مبارزه بهبود یافته، شخصیت های جدید و مکان های جدید برای مبارزه خواهد بود.

Tekken 8 یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2023 است. این بازی پیشرفت های زیادی نسبت به نسخه قبلی خود خواهد داشت و مطمئناً طرفداران این سری را هیجان زده خواهد کرد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Tekken 8 داستان تمام نسخه های اصلی بازی را جمع بندی خواهد کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش