عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Pixel Sword Fish io MOD 2.54 - بازی شمشیر ماهی پیکسلی اندروید + مود بیش از 1.3 میلیون فایل سرقت شده از استودیو اینسومنیاک لو رفته است استفاده توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بازی The Witcher 3: Wild Hunt دانلود ترینر بازی Wartales دانلود بازی Tales of Arise – Beyond the Dawn برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود

نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود

نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 در تاریخ 14 دسامبر برای ps5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود Bandai Namco اخیراً اعلام کرده است که Tekken 8 قرار است یک نسخه آزمایشی رایگان در تاریخ 14

نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود

نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 در تاریخ 14 دسامبر برای ps5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود

Bandai Namco اخیراً اعلام کرده است که Tekken 8 قرار است یک نسخه آزمایشی رایگان در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر کند. این نسخه نمایشی به بازیکنان این امکان را می دهد تا بازی را قبل از خرید آن امتحان کنند و با مکانیزم های بازی جدید آشنا شوند.

محتوای نسخه نمایشی

نسخه نمایشی Tekken 8 شامل یک قسمت از داستان بازی و همچنین حالت مبارزه چند نفره خواهد بود. بازیکنان می توانند با شخصیت های مختلف بازی مبارزه کنند و مهارت های خود را در برابر بازیکنان دیگر آزمایش کنند.

دسترسی به نسخه نمایشی

برای دسترسی به نسخه نمایشی Tekken 8، بازیکنان باید به فروشگاه پلی استیشن، فروشگاه مایکروسافت یا استیم مراجعه کنند و بازی را دانلود کنند. نسخه نمایشی برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود، بنابراین بازیکنان باید سریعاً آن را دانلود کنند.

بازخورد بازیکنان

نسخه نمایشی Tekken 8 فرصتی عالی برای بازیکنان برای امتحان کردن بازی جدید است و همچنین می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا بازخورد بازیکنان را دریافت کنند و بازی را قبل از انتشار نهایی بهبود بخشند.

انتشار رسمی Tekken 8

بازی Tekken 8 قرار است در تاریخ 31 ژانویه 2024 برای PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود. بازی همچنین برای PC در دسترس خواهد بود، اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

تصویر از Tekken 8

اگر از طرفداران بازی های مبارزه ای هستید، حتماً نسخه نمایشی Tekken 8 را امتحان کنید. این یک بازی عالی است که ارزش تجربه را دارد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش