عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود DONT SCREAM - بازی جیغ نزن برای کامپیوتر دانلود مود EvoCreo - هک بازی فرازمینی های اندروید دانلود بازی The Lord of the Rings War in the North برای کامپیوتر فروش فوق‌العاده بازی‌های Horizon Zero Dawn و God of War روی پلتفرم استیم دانلود بازی Wolfenstein برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   God of War Ragnarok: Valhalla اکنون در دسترس است

God of War Ragnarok: Valhalla اکنون در دسترس است

God of War Ragnarok: Valhalla اکنون در دسترس است God of War Ragnarok: والهالا، DLC رایگان برای بازی God of War Ragnarok، در تاریخ 12 دسامبر 2023 برای PS4 و ps5 منتشر شد. این DLC داستان Kratos و Atreu

God of War Ragnarok: Valhalla اکنون در دسترس است

God of War Ragnarok: Valhalla اکنون در دسترس است

God of War Ragnarok: والهالا، DLC رایگان برای بازی God of War Ragnarok، در تاریخ 12 دسامبر 2023 برای PS4 و ps5 منتشر شد. این DLC داستان Kratos و Atreus را در سرزمین های اسکاندیناوی ادامه می دهد.

در DLC جدید، Kratos و Atreus به دنبال یافتن راه بازگشت به خانه خود، Midgard، هستند. آنها در طول راه با چالش های جدیدی از جمله یک قبیله جدید از غول ها روبرو خواهند شد.

DLC والهالا شامل محتوای جدید زیادی از جمله موارد زیر است:

  • داستان جدید
  • ماموریت های جدید
  • سلاح ها و زره های جدید
  • دشمنان جدید
  • مکان های جدید

DLC والهالا مورد استقبال منتقدان قرار گرفته است. آنها از داستان جدید، چالش های جدید و محتوای جدیدی که به بازی اضافه شده است، تعریف کرده اند.

داستان والهالا پس از وقایع God of War Ragnarok اتفاق می افتد. Kratos و Atreus در حال تلاش برای زندگی در آرامش در Midgard هستند، اما گذشته آنها دوباره آنها را فرا می خواند. آنها باید به سرزمینی اسطوره ای سفر کنند که در آن با تهدیدات جدیدی روبرو می شوند.

داستان والهالا توسط Cory Barlog، کارگردان God of War و God of War Ragnarok، نوشته شده است. این داستان بر روابط بین Kratos و Atreus و سفر آنها برای کشف هویت خود تمرکز دارد.

اگر از God of War Ragnarok لذت بردید، مطمئناً DLC والهالا را نیز دوست خواهید داشت. این DLC داستان بازی را به روشی هیجان انگیز و سرگرم کننده ادامه می دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

God of War Ragnarok: Valhalla اکنون در دسترس است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش