عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Inspector Gadget - بازی کارآگاه گجت برای کامپیوتر توسعه دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth جزئیات نقش گسترده Sephiroth را ارائه می دهند دانلود مود فوق العاده S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.1 برای بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat دانلود Drag Racing Streets 3.7.3 - بازی مسابقات درگ خیابانی + مود دانلود مود بازی SPIDER FIGHTER 3 اسپایدر فایتر 3 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   همکاری دوباره دیزنی با استودیوی Avengers و Guardians of the Galaxy

همکاری دوباره دیزنی با استودیوی Avengers و Guardians of the Galaxy

همکاری دوباره دیزنی با استودیوی Avengers و Guardians of the Galaxy دیزنی علیرغم شکست های تجاری، انتظار دارد دوباره با استودیوهای Avengers و Guardians of the Galaxy همکاری کند. این شرکت در حال حاضر در

همکاری دوباره دیزنی با استودیوی Avengers و Guardians of the Galaxy

همکاری دوباره دیزنی با استودیوی Avengers و Guardians of the Galaxy

دیزنی علیرغم شکست های تجاری، انتظار دارد دوباره با استودیوهای Avengers و Guardians of the Galaxy همکاری کند. این شرکت در حال حاضر در حال ارزیابی آینده این پروژه ها است و به دنبال راهی برای بازگرداندن آنها به صفحه نمایش بزرگ است.

Avengers و Guardians of the Galaxy دو مجموعه بازی محبوب از Marvel بودند که توسط Square Enix توسعه یافته و توسط Disney منتشر شدند. هر دو بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان مواجه شدند، اما از نظر تجاری موفق نبودند.

با این حال، دیزنی همچنان به پتانسیل این مجموعه ها اعتقاد دارد و معتقد است که آنها می توانند با تغییراتی موفقیت آمیز باشند. این شرکت در حال بررسی راه های مختلف برای بازگرداندن این بازی ها به صفحه نمایش بزرگ است، از جمله همکاری با استودیوهای مختلف توسعه و انتشار.

در حال حاضر، هیچ برنامه رسمی برای احیای این بازی ها وجود ندارد، اما دیزنی امیدوار است که بتواند آنها را در آینده نزدیک به صفحه نمایش بزرگ بازگرداند.

بازی Avengers در سال 2020 برای PS4، Xbox One، PC و Stadia منتشر شد. این بازی با انتقاداتی از جمله گیم پلی تکراری، داستان ضعیف و مشکلات فنی روبرو شد. بازی Guardians of the Galaxy در سال 2021 برای همان پلتفرم ها منتشر شد و با استقبال بهتری از سوی منتقدان مواجه شد. با این حال، این بازی نیز از نظر تجاری موفق نبود.

دیزنی امیدوار است که بتواند با همکاری با استودیوهای مختلف توسعه و انتشار، Avengers و Guardians of the Galaxy را به موفقیت برساند. این شرکت می داند که این بازی ها پتانسیل زیادی دارند و امیدوار است که بتواند آنها را به چیزی تبدیل کند که طرفداران Marvel از آن لذت ببرند.

در حال حاضر، تنها بازی مارول که تایید شده است که در دست توسعه قرار دارد، بازی Marvel Midnight Suns است. این بازی توسط Firaxis Games توسعه داده می شود و قرار است در سال 2023 برای PS4، ps5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

همکاری دوباره دیزنی با استودیوی Avengers و Guardians of the Galaxy - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد! تاریخ انتشار Lost Soul Aside به زودی اعلام می‌شود تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش