عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
ویدیوی جدید پشت صحنه Rise of the Ronin به مبارزات بازی می‌پردازد دانلود مود Sword Play! Ninja Slice Runner 10.9.1 - بازی شمشیر بازی نینجاهای اندروید دانلود Pure Sniper 500215 - بازی اسنایپر اندروید + مود دانلود مود بازی Russian Car Driver UAZ HUNTER برای اندروید خرید ارزان بازی اورجینال FIFA 2023 برای PC نسخه استیم - فیفا آنلاین
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   مخاطبان Roblox در حالی که در فایل های بازی می گشتند ، یک ایستراگ جالب پیدا کردند

مخاطبان Roblox در حالی که در فایل های بازی می گشتند ، یک ایستراگ جالب پیدا کردند

مخاطبان Roblox در حالی که در فایل های بازی می گشتند ، یک ایستراگ جالب پیدا کردند یک طرفدار کنجکاو Roblox در حالی که در پرونده های بازی گشت و گذار می کرد، یک راز غیر منتظره پیدا کرد که باعث شد مردم در

مخاطبان Roblox در حالی که در فایل های بازی می گشتند ، یک ایستراگ جالب پیدا کردند

مخاطبان Roblox در حالی که در فایل های بازی می گشتند ، یک ایستراگ جالب پیدا کردند

یک طرفدار کنجکاو Roblox در حالی که در پرونده های بازی گشت و گذار می کرد، یک راز غیر منتظره پیدا کرد که باعث شد مردم در مورد یک رویداد تاریخی خاص آگاه شوند. راز در متنی بود که در یک فایل یافت شد و حاوی یک پیام بود: "سلام به کسی که این را می خواند! من می دانم که شما لبخند می زنید." پیام های دیگر نیز وجود داشت، مانند "زنده باد و پر برکت باد" که یک عبارت معروف از سریال تلویزیونی علمی تخیلی Star Trek است. این پیام ها احتمالاً هرگز در فهرست بهترین رازهای بازی های ویدیویی قرار نمی گیرند، اما پیامی در مورد Emu War استرالیا وجود داشت که احتمالاً در آن قرار خواهد گرفت.

متن پیام مخفی عبارت بود از "hello to the person reading this! i know you are smiling". این پیام باعث تعجب بسیاری از کاربران Reddit شد و برخی از آنها معتقد بودند که ممکن است این پیام یک Easter Egg باشد.

Easter Egg یک چیزی است که توسط توسعه دهندگان بازی به صورت مخفی در بازی قرار داده می شود تا بازیکنان آن را پیدا کنند. این چیزها معمولاً پیام های مخفی، اشیاء پنهان یا ویژگی های جالب هستند که در بازی وجود دارند.

با توجه به اینکه این پیام مخفی در یک فایل بازی Roblox یافت شده است، ممکن است که این یک Easter Egg واقعی باشد. البته تا زمانی که توسعه دهندگان Roblox به این پیام پاسخ ندهند، نمی توان به طور قطعی گفت که این یک Easter Egg است یا خیر.

با این حال، این پیام مخفی باعث جذابیت بیشتر بازی Roblox شده است و بازیکنان را به کاوش بیشتر در بازی ترغیب کرده است. در حال حاضر بسیاری از کاربران Reddit در حال تلاش برای یافتن سایر Easter Egg های بازی Roblox هستند و امیدوارند که آنها را نیز کشف کنند.

در حال حاضر، تنها چیز قطعی در مورد این پیام مخفی این است که آن بسیار جالب و غیرمنتظره بوده است. این پیام باعث شده است که بازیکنان به بازی Roblox علاقه مند شوند و آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهند.

با توجه به اینکه Roblox یک بازی بسیار محبوب است، ممکن است که این پیام مخفی باعث شود که بازی حتی محبوب تر شود. در هر صورت، این پیام مخفی نشان می دهد که توسعه دهندگان بازی Roblox همیشه به دنبال راهی برای سرگرم کردن بازیکنان خود هستند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

مخاطبان Roblox در حالی که در فایل های بازی می گشتند ، یک ایستراگ جالب پیدا کردند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
  1. avatarنازی گفت:
    خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش