عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شمشیر نهایی Ultima Weapon: سلاح افسانه‌ای با قدرت نابودی جهان در بازی Final Fantasy 16 دانلود مود بازی CSR 2 Realistic Drag Racing برای اندروید دانلود Offroad Jeep Driving Parking 3.97 - بازی آفرود جیپ برای اندروید + مود دانلود بازی Stardew Valley v1.6.5 برای کامپیوتر دانلود مود بازی Marvel Contest of Champions برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   دی ال سی بازی God of War Ragnarok با جوایز جدیدی همراه خواهد بود

دی ال سی بازی God of War Ragnarok با جوایز جدیدی همراه خواهد بود

دی ال سی بازی God of War Ragnarok با جوایز جدیدی همراه خواهد بود God of War Ragnarok - Valhalla DLC یک حالت roguelike رایگان است که برای God of War Ragnarok در تاریخ 12 دسامبر 2023 منتشر می شود. این

دی ال سی بازی God of War Ragnarok با جوایز جدیدی همراه خواهد بود

دی ال سی بازی God of War Ragnarok با جوایز جدیدی همراه خواهد بود

God of War Ragnarok - Valhalla DLC یک حالت roguelike رایگان است که برای God of War Ragnarok در تاریخ 12 دسامبر 2023 منتشر می شود. این DLC شامل یک جهان جدید برای کاوش، دشمنان جدید برای مبارزه، و چالش های جدید برای غلبه بر خواهد بود.

طبق گزارشات، DLC God of War Ragnarok - Valhalla همچنین شامل جوایز جدیدی خواهد بود. این جوایز شامل پوسته های جدید برای کریتوس و آترئوس، سلاح های جدید، و موارد تزئینی دیگر خواهد بود.

قرار است لیست جوایز برای DLC God of War Ragnarok - Valhalla در تاریخ 12 دسامبر 2023 منتشر شود. با این حال، برخی از جوایز احتمالی که می توان انتظار داشت شامل موارد زیر باشد:

  • پوسته های جدید برای کریتوس و آترئوس
  • سلاح های جدید
  • موارد تزئینی دیگر
  • جوایز ویژه برای تکمیل چالش های خاص

بازی God of War Ragnarok: Valhalla در تاریخ 12 دسامبر برای PS4 و ps5 منتشر خواهد شد.

DLC Valhalla برای God of War Ragnarok دارای جدیدین دستاوردها برای طرفداران خواهد بود. لیست دستاوردهای DLC از بازی اصلی جدا خواهد بود، به بازیکنان این امکان را می دهد تا مجموعه دستاوردهای خود را بدون تأثیر بر پیشرفت پلاتینیوم افزایش دهند.

برخی از دستاوردهای جدید عبارتند از:

  • "The Valkyrie" - همه والکری ها را شکست دهید.
  • "The Collector" - همه آیتم های جمع آوری شده را پیدا کنید.
  • "The Explorer" - همه مکان های مخفی را کشف کنید.

این جوایز جدید به بازیکنان انگیزه می دهد تا DLC God of War Ragnarok - Valhalla را کامل کنند و از محتوای جدید آن لذت ببرند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دی ال سی بازی God of War Ragnarok با جوایز جدیدی همراه خواهد بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش