عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Smoq Games 24 Pack Opener برای اندروید مشکل سازگاری Monster Hunter Rise Steam Deck پس از به‌روزرسانی اخیر با DRM برطرف شد آموزش رفع ارور connection error در Games for Windows Live دانلود بازی Space Engineers – Ultimate Edition - نسخه TENOKE دانلود مود بازی پالیگان آرنا Polygon Arena برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   South of Midnight ممکن است در سال 2024 منتشر شود

South of Midnight ممکن است در سال 2024 منتشر شود

South of Midnight ممکن است در سال 2024 منتشر شود طبق شایعه ای جدید، بازی اکشن ماجراجویی South of Midnight از استودیوی بازی سازی Luminous Productions ممکن است در سال 2024 منتشر شود. این شایعه توسط کار

South of Midnight ممکن است در سال 2024 منتشر شود

South of Midnight ممکن است در سال 2024 منتشر شود

طبق شایعه ای جدید، بازی اکشن ماجراجویی South of Midnight از استودیوی بازی سازی Luminous Productions ممکن است در سال 2024 منتشر شود. این شایعه توسط کاربر Twitter @Nibellion منتشر شد که ادعا می کند از یک منبع موثق شنیده است که بازی برای انتشار در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

South of Midnight در حال حاضر در دست توسعه است و قرار است برای ps5 و PC منتشر شود. بازی توسط کارگردان بازی Final Fantasy XV، Hajime Tabata کارگردانی می شود و داستان یک زن جوان به نام Akari را دنبال می کند که در یک شهر متروکه در کوهستان های ژاپن بیدار می شود. او باید راهی برای فرار از این شهر و یافتن حقیقت پشت سر آن پیدا کند.

هنوز هیچ تایید رسمی از سوی Luminous Productions در مورد تاریخ انتشار بازی منتشر نشده است. با این حال، اگر شایعه درست باشد، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که اولین نگاه رسمی به بازی را در سال 2023 ببینند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

South of Midnight ممکن است در سال 2024 منتشر شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش