عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Vampire Survivors به زودی دارای Cross-Saves خواهد بود دانلود مود بازی Pocket Knights 2 برای اندروید دانلود مود بازی AdventureQuest 3D MMO RPG برای اندروید پروژه L رسماً با نام 2XKO معرفی شد و سال آینده برای Pc و کنسول‌ها منتشر می‌شود! شایعه: Microsoft در حال بررسی انتشار چند پلتفرمی برای برخی بازی های قدیمی خود است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   حالت‌های جدید بازی Fortnite دائمی هستند

حالت‌های جدید بازی Fortnite دائمی هستند

حالت‌های جدید بازی Fortnite دائمی هستند Epic Games در تاریخ 11 دسامبر 2023 اعلام کرد که حالت‌های بازی جدید Fortnite، یعنی LEGO Fortnite، Rocket Racing و Fortnite Festival، به طور دائم در دس

حالت‌های جدید بازی Fortnite دائمی هستند

حالت‌های جدید بازی Fortnite دائمی هستند

Epic Games در تاریخ 11 دسامبر 2023 اعلام کرد که حالت‌های بازی جدید Fortnite، یعنی LEGO Fortnite، Rocket Racing و Fortnite Festival، به طور دائم در دسترس خواهند بود. این حالت‌ها در ابتدا به عنوان بخشی از فصل 5: فصل 2 معرفی شدند و قرار بود فقط برای مدت محدودی در دسترس باشند.

LEGO Fortnite یک حالت بازی جدید است که دنیای Fortnite را به یک دنیای LEGO تبدیل می‌کند. در این حالت بازی، بازیکنان می‌توانند از شخصیت‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه LEGO استفاده کنند.

Rocket Racing یک حالت بازی جدید است که بازیکنان را در مسابقات اتومبیل‌رانی با موشک‌ها قرار می‌دهد. در این حالت بازی، بازیکنان باید با استفاده از موشک‌ها، از رقبای خود پیشی بگیرند و به خط پایان برسند.

Fortnite Festival یک حالت بازی جدید است که بازیکنان را در یک جشنواره موسیقی قرار می‌دهد. در این حالت بازی، بازیکنان می‌توانند از موسیقی، رقص و سرگرمی لذت ببرند.

این تصمیم Epic Games برای دائمی کردن حالت‌های بازی جدید Fortnite، خبر خوبی برای بازیکنان این بازی است. این حالت‌ها به بازیکنان گزینه‌های بیشتری برای تجربه بازی Fortnite می‌دهند و می‌توانند برای بازیکنانی که از حالت‌های بازی معمولی خسته شده‌اند، جذاب باشند.

در اینجا خلاصه‌ای از هر یک از حالت‌های بازی جدید Fortnite آورده شده است:

LEGO Fortnite

  • دنیای Fortnite را به یک دنیای LEGO تبدیل می‌کند.
  • بازیکنان می‌توانند از شخصیت‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه LEGO استفاده کنند.

Rocket Racing

  • بازیکنان را در مسابقات اتومبیل‌رانی با موشک‌ها قرار می‌دهد.
  • بازیکنان باید با استفاده از موشک‌ها، از رقبای خود پیشی بگیرند و به خط پایان برسند.

Fortnite Festival

  • بازیکنان را در یک جشنواره موسیقی قرار می‌دهد.
  • بازیکنان می‌توانند از موسیقی، رقص و سرگرمی لذت ببرند.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

حالت‌های جدید بازی Fortnite دائمی هستند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش