عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی IGI 2 Covert Strike دانلود بازی Train Sim World 4 برای کامپیوتر دانلود پچ فارسی ساز بازی Marvels Spider-Man 2 برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Dungeons 4 - سالم و معتبر دانلود Starfield v1.11.36.0 – P2P/DODI/FitGirl - بازی استارفیلد برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تاریخ انتشار بازی The Outlast Trials برای PS5 و Xbox مشخص شد

تاریخ انتشار بازی The Outlast Trials برای PS5 و Xbox مشخص شد

تاریخ انتشار بازی The Outlast Trials برای ps5 و Xbox مشخص شد بعد از مدت ها انتظار، بازی ترسناک همکاری‌محور The Outlast Trials سرانجام تاریخ انتشار خود را برای پلتفرم‌های PS5 و Xbox Series X

تاریخ انتشار بازی The Outlast Trials برای PS5 و Xbox مشخص شد

تاریخ انتشار بازی The Outlast Trials برای ps5 و Xbox مشخص شد

بعد از مدت ها انتظار، بازی ترسناک همکاری‌محور The Outlast Trials سرانجام تاریخ انتشار خود را برای پلتفرم‌های PS5 و Xbox Series X/S اعلام کرد. این بازی قرار است در تاریخ 5 مارس 2024 منتشر شود.

The Outlast Trials دنباله مستقیم بازی ترسناک موفق The Outlast است که در سال 2013 منتشر شد. این بازی بازیکنان را در نقش زندانیان یک آزمایشگاه مرموز قرار می دهد که توسط یک گروه مذهبی افراطی اداره می شود. بازیکنان باید با همکاری یکدیگر از این آزمایشگاه فرار کنند و از شر نیروهای شیطانی محافظت شوند.

در The Outlast Trials، بازیکنان باید از راه‌های مختلف از دشمنان خود پنهان شوند، از آنها فرار کنند و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند دوربین‌های امنیتی و تجهیزات آتش‌نشانی با آنها مقابله کنند. بازی همچنین حاوی مکان‌های ترسناک و رمزآلود فراوانی است که بازیکنان باید از آنها عبور کنند.

The Outlast Trials اولین بار در The Game Awards 2022 معرفی شد و قرار بود در سال 2023 منتشر شود، اما در نهایت با تأخیر مواجه شد. توسعه‌دهنده بازی، Red Barrels، گفته است که این تأخیر به آنها این امکان را می‌دهد تا بازی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

The Outlast Trials در 5 مارس 2024 برای PlayStation 5، Xbox Series X/S و Windows PC منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تاریخ انتشار بازی The Outlast Trials برای PS5 و Xbox مشخص شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش