عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی خیاط باشی برای اندروید پچ 6.55 بازی Final Fantasy 14 در تاریخ 16 ژانویه منتشر می شود فیل اسپنسر انتشار انحصاری Helldivers 2 روی پلی استیشن را مضر می‌داند Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes توسط ESRB و PEGI رتبه بندی شد دانلود ترینر بازی Gas Station Simulator
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   World of Warcraft: بازیکنان Horde یک طلسم ویژه در منطقه جدید Patch 10.2.5 دریافت می کنند

World of Warcraft: بازیکنان Horde یک طلسم ویژه در منطقه جدید Patch 10.2.5 دریافت می کنند

World of Warcraft: بازیکنان Horde یک طلسم ویژه در منطقه جدید Patch 10.2.5 دریافت می کنند در تازه‌ترین به‌روزرسانی World of Warcraft، Patch 10.2.5، بازیکنان Horde که به شهر جدید Night Elf Be

World of Warcraft: بازیکنان Horde یک طلسم ویژه در منطقه جدید Patch 10.2.5 دریافت می کنند

World of Warcraft: بازیکنان Horde یک طلسم ویژه در منطقه جدید Patch 10.2.5 دریافت می کنند

در تازه‌ترین به‌روزرسانی World of Warcraft، Patch 10.2.5، بازیکنان Horde که به شهر جدید Night Elf Bel'ameth وارد می‌شوند، شاهد یک طلسم خاص خواهند بود که به یاد تلdrassil ویران شده است. این طلسم به صورت یک پیام ظاهر می‌شود که بازیکنان را به خاطر تخریب این شهر و کشتار مردم آن، از طرف Sentinels مورد بازخواست قرار می‌دهد.

این تصمیم Blizzard با مخالفت برخی از بازیکنان مواجه شده است که معتقدند این طلسم یک یادآوری ناراحت‌کننده از یکی از تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ جنگجویان است. دیگران نیز معتقدند که این طلسم باعث تفرقه بین دو جبهه اصلی بازی می‌شود.

با این حال، برخی از بازیکنان دیگر از این تصمیم Blizzard حمایت کرده‌اند و معتقدند که این طلسم به ایجاد حس واقع‌گرایی در بازی کمک می‌کند. آنها همچنین اشاره می‌کنند که بازی World of Warcraft همیشه در مورد درگیری بین نژادها و فرهنگ‌های مختلف بوده است و این طلسم بازتابی واقعی از این حقیقت است.

این طلسم در حال حاضر فقط در منطقه جدید Bel'ameth موجود است، اما Blizzard اعلام کرده است که ممکن است در آینده به مناطق دیگر نیز گسترش یابد.

این تصمیم Blizzard باعث ایجاد بحث‌های داغی در بین بازیکنان World of Warcraft شده است و به نظر می‌رسد که این موضوع برای مدتی ادامه خواهد داشت.

در اینجا برخی از نظرات کاربران در مورد این debuff آورده شده است:

  • "این debuff کاملاً احمقانه است. چرا بازیکنان Horde باید برای وارد شدن به قلمرو Night Elf ها مجازات شوند؟"

  • "این یک مکانیک جالب است و باعث می شود که بازی واقعی تر به نظر برسد."

  • "من نگران هستم که این debuff باعث ایجاد تنش بین اتحاد ها شود."

  • "Blizzard باید این debuff را حذف کند یا حداقل آن را اصلاح کند تا برای همه بازیکنان عادلانه باشد."

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

World of Warcraft: بازیکنان Horde یک طلسم ویژه در منطقه جدید Patch 10.2.5 دریافت می کنند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش