عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مد Exotics and Tuners، گاراژ خود را در GTA SA ارتقا دهید! بازسازی شخصیت های Buzz Lightyear و Woody در بازی Destiny 2 دانلود نسخه کم حجم بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر در Suicide Squad: Kill the Justice League می توان صدها ترکیب مختلف ساخت Yakuza: Like a Dragon به فروش 1.8 میلیون نسخه ای رسید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   دی ال سی The Binding Blade برای بازی Darkest Dungeon 2 منتشر شد

دی ال سی The Binding Blade برای بازی Darkest Dungeon 2 منتشر شد

Darkest Dungeon 2: The Binding Blade DLC منتشر شد  DLC The Binding Blade برای Darkest Dungeon 2 اکنون در دسترس است! این DLC شامل دو قهرمان جدید قابل بازی، The Duelist و The Crusader، است. هر دو

دی ال سی The Binding Blade برای بازی Darkest Dungeon 2 منتشر شد

Darkest Dungeon 2: The Binding Blade DLC منتشر شد 

DLC The Binding Blade برای Darkest Dungeon 2 اکنون در دسترس است! این DLC شامل دو قهرمان جدید قابل بازی، The Duelist و The Crusader، است. هر دو قهرمان دارای توانایی‌ها و داستان‌های پس‌زمینه منحصربه‌فرد خود هستند.

The Duelist یک جنگجوی ماهر است که می‌تواند بین سطوح دفاعی و تهاجمی خود تغییر کند. او می‌تواند از توانایی‌های خود برای نادیده گرفتن دفاع دشمنان و ضربه زدن به آنها استفاده کند.

The Crusader یک شوالیه مقدس است که با آتش مقدس می‌جنگد. او می‌تواند از توانایی‌های خود برای حمایت از هم تیمی‌های خود و آسیب رساندن به دشمنان استفاده کند.

DLC The Binding Blade همچنین شامل یک دشمن جدید، The Warlord، است. The Warlord یک جنگجوی قدرتمند است که می‌تواند با حرکات قدرتمند خود به تیم شما آسیب برساند.

DLC شمشیر پیوند شامل موارد زیر است:

  • یک داستان جدید با 10 مرحله جدید
  • 4 قهرمان جدید
  • 20 آیتم جدید
  • 10 دشمن جدید
  • یک مکان جدید

داستان این DLC در یک منطقه جدید به نام "دره‌ی اژدها" اتفاق می‌افتد. در این منطقه، بازیکنان باید به دنبال یک شمشیر افسانه‌ای باشند که گفته می‌شود می‌تواند به یک نفرین قدیمی پایان دهد.

4 قهرمان جدید این DLC عبارتند از:

  • جنگجوی اژدها
  • جادوگر اژدها
  • کشیش اژدها
  • راهزن اژدها

این DLC یک افزودنی عالی برای Darkest Dungeon 2 است و به بازیکنان گزینه‌های جدیدی برای ساخت تیم‌های خود ارائه می‌کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دی ال سی The Binding Blade برای بازی Darkest Dungeon 2 منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش