عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Metal Fire – Space Invader اندروید نسخه آزمایشی بازی Tekken 8 در تاریخ 14 دسامبر برای PS5 و در 21 دسامبر برای Xbox Series X/S و PC منتشر می شود دانلود بازی Nocturnal Enhanced Edition برای کامپیوتر دانلود بازی Halo The Master Chief Collection برای کامپیوتر دانلود بازی Senuas Saga Hellblade II برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر OD به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد

تریلر OD به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد

تریلر OD به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد تریلر جدید بازی ترسناک آینده OD به نظر می رسد به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد. این بازی که توسط استودیوی فرانسوی Blo

تریلر OD به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد

تریلر OD به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد

تریلر جدید بازی ترسناک آینده OD به نظر می رسد به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد. این بازی که توسط استودیوی فرانسوی Bloober Team توسعه یافته است، قرار است در سال 2024 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شود. 

در جریان مراسم The Game Awards 2023، تریلری از بازی جدید Hideo Kojima به نام OD منتشر شد. این تریلر کوتاه و مرموز توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد، زیرا به نظر می‌رسد حاوی ارجاعاتی به بازی لغو شده Silent Hills باشد که Kojima در سال 2014 در حال توسعه آن بود.

یکی از ارجاعات مورد توجه، حضور بازیگر Sophia Lillis در تریلر OD است. Lillis قبلاً در بازی P.T.، پیش‌نمایش Silent Hills، بازی کرده بود. در تریلری OD، می‌توان یک در را در چشمان Lillis مشاهده کرد، که شباهت زیادی به در معروف بازی P.T. دارد.

علاوه بر این، چندین کاربر در Reddit متوجه شدند که در تریلر OD، به سرعت تصویری از MRI مغز نشان داده می‌شود. این تصویر به نظر می‌رسد اشاره‌ای به نوار لغزنده brightness در بازی P.T. باشد که بازیکنان برای تنظیم روشنایی بازی باید از آن استفاده می‌کردند.

سرانجام، در اواخر تریلر OD، بازیگر Udo Kier ظاهر می‌شود. هنگام نمایش چهره او، برخی از کاربران متوجه شدند که حروفی در دهان او ظاهر می‌شوند. پس از بررسی دقیق، مشخص شد که این حروف کلمه "Atami" را تشکیل می‌دهند. Atami یک شهر واقع در استان Shizuoka ژاپن است، اما برخی از کاربران معتقدند که این کلمه ممکن است اشاره‌ای به Silent Hills داشته باشد، زیرا در زبان ژاپنی، کلمه "shizouka" به معنای "silent hill" است.

در تریلر، شخصیت اصلی بازی، یک زن جوان به نام روبی، در یک شهر متروکه بیدار می شود. او با یک مرد مرموز روبرو می شود که به او می گوید که او باید «به اعماق» برود تا حقیقت را کشف کند.

در طول تریلر، روبی با تصاویر و صداهایی مواجه می شود که شبیه به آنچه در بازی Silent Hills دیده می شد، است. به عنوان مثال، او یک عروسک شیطانی را می بیند که شبیه به عروسک «پیدا» در Silent Hills است. او همچنین یک موش را می بیند که شبیه به موش «گوش بریده» در Silent Hills است.

علاوه بر این، موسیقی تریلر شبیه به موسیقیی است که در بازی Silent Hills استفاده شده بود. این موسیقی توسط آهنگساز Silent Hills، گوستاوو سانتاولا، ساخته شده است.

این اشاره ها به Silent Hills باعث شده است که برخی از طرفداران معتقد باشند که OD در واقع یک نسخه دوباره ساخته شده از Silent Hills است. البته، این فقط یک گمانه زنی است و Bloober Team یا Konami هنوز چیزی در این مورد تأیید نکرده اند.

با این حال، حتی اگر OD یک نسخه دوباره ساخته شده از Silent Hills نباشد، باز هم شباهت هایی بین این دو بازی وجود دارد. هر دو بازی در یک شهر متروکه جریان دارند و هر دو بازی بر روی ایده های ترسناک و روانشناختی تمرکز می کنند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر OD به بازی Silent Hills لغو شده Hideo Kojima اشاره دارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش