عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Ultimate Bowmasters 1.0.20 - استادان کماندار برای اندروید + مود دموی Final Fantasy 7 Rebirth رسماً اعلام شد خرید ارزان اسپوفر اورجینال و قدرتمند REDENGINE | ان بن تخصصی فایوم از سرور و گلوبال ردانجین بازی های آینده Zelda توانایی Ultrahand در Tears of the Kingdom را دریافت نمی کنند دانلود بازی Planet of Lana برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   جزئیات PS5 Pro لو رفت، انتظار می رود جزئیات بیشتری در این ماه منتشر شود – شایعه

جزئیات PS5 Pro لو رفت، انتظار می رود جزئیات بیشتری در این ماه منتشر شود – شایعه

جزئیات ps5 Pro لو رفت، انتظار می رود جزئیات بیشتری در این ماه منتشر شود – شایعه یک منبع غیررسمی ادعا می کند که مشخصات PS5 Pro را فاش کرده است. این منبع می‌گوید که PS5 Pro از یک پردازنده AM

جزئیات PS5 Pro لو رفت، انتظار می رود جزئیات بیشتری در این ماه منتشر شود – شایعه

جزئیات ps5 Pro لو رفت، انتظار می رود جزئیات بیشتری در این ماه منتشر شود – شایعه

یک منبع غیررسمی ادعا می کند که مشخصات PS5 Pro را فاش کرده است. این منبع می‌گوید که PS5 Pro از یک پردازنده AMD Zen 2 با سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد، که نسبت به پردازنده 2.23 گیگاهرتزی PS5 حدود 30 درصد سریعتر است. همچنین از یک پردازنده گرافیکی AMD RDNA 3 با 16 گیگابایت رم GDDR6 استفاده خواهد کرد، که نسبت به پردازنده گرافیکی RDNA 2 با 10.28 گیگابایت رم GDDR6 PS5 حدود 50 درصد سریعتر است.

این منبع همچنین ادعا می کند که PS5 Pro از یک نمایشگر 4K 120 هرتز با پشتیبانی از HDR استفاده خواهد کرد. همچنین از یک SSD 2 ترابایتی استفاده خواهد کرد که دو برابر ظرفیت SSD 1 ترابایتی PS5 است.

این شایعات هنوز تأیید نشده اند، اما اگر درست باشند، PS5 Pro یک کنسول بازی قدرتمند خواهد بود که می تواند نسل بعدی بازی ها را با وضوح و نرخ فریم بالاتر ارائه دهد.

این منبع ادعا می کند که جزئیات بیشتری در مورد PS5 Pro در این ماه منتشر خواهد شد. اگر این شایعات درست باشند، می توانیم انتظار داشته باشیم که Sony در آینده نزدیک کنسول بازی PS5 Pro را به طور رسمی معرفی کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

جزئیات PS5 Pro لو رفت، انتظار می رود جزئیات بیشتری در این ماه منتشر شود – شایعه - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش