عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه: بازسازی Virtua Fighter در حال توسعه است! دانلود Cops N Robbers MOD 14.11.1 - بازی اکشن تیراندازی اول شخص برای اندروید + مود دانلود The Battle Cats 12.7.0 - بازی نبرد گربه ها برای اندروید + مود دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر تریلر جدید Helldivers 2 داستان کل بازی را توضیح می دهد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه‌دهنده The Day Before تنها چند روز پس از انتشار دسترسی اولیه تعطیل شد

توسعه‌دهنده The Day Before تنها چند روز پس از انتشار دسترسی اولیه تعطیل شد

توسعه‌دهنده The Day Before تنها چند روز پس از انتشار دسترسی اولیه تعطیل شد توسعه‌دهنده بازی The Day Before، استودیوی Fntastic، اعلام کرد که این بازی به دلیل شکست مالی تعطیل خواهد شد. این اس

توسعه‌دهنده The Day Before تنها چند روز پس از انتشار دسترسی اولیه تعطیل شد

توسعه‌دهنده The Day Before تنها چند روز پس از انتشار دسترسی اولیه تعطیل شد

توسعه‌دهنده بازی The Day Before، استودیوی Fntastic، اعلام کرد که این بازی به دلیل شکست مالی تعطیل خواهد شد. این استودیو در بیانیه‌ای گفت که «بازی از نظر مالی شکست خورده است و ما بودجه لازم برای ادامه کار را نداریم». تمام درآمد حاصل از بازی صرف پرداخت بدهی‌های این استودیو به شرکای آن خواهد شد.

The Day Before یک بازی اکشن بقای جهان باز آنلاین بود که قرار بود به عنوان یکی از بزرگترین بازی‌های سال 2023 معرفی شود. این بازی در ابتدا در سال 2021 معرفی شد و در نهایت در ماه مارس 2023 به فهرست بازی‌های پرطرفدار Steam رسید. با این حال، بازی با مشکلات فنی و گیم‌پلی ناامیدکننده مواجه شد و بسیاری از کاربران آن را به عنوان یک بازی کپی و چسبیده به بازی‌های دیگر توصیف کردند.

بستن استودیوی Fntastic و تعطیلی بازی The Day Before خبر بدی برای طرفداران این بازی است. این بازی پتانسیل زیادی داشت، اما به نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده آن نتوانست آن را به خوبی به سرانجام برساند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه‌دهنده The Day Before تنها چند روز پس از انتشار دسترسی اولیه تعطیل شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش