عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی ISOLAND4 برای اندروید دانلود Grow Zombie VIP Merge Zombies 36.6.6 - بازی ترکیب زامبی ها اندروید + مود دانلود بازی Ad Infinitum - نسخه ElAmigos دانلود بازی A Plague Tale Requiem برای کامپیوتر دانلود Stray Souls - بازی ارواح ولگرد برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   توسعه بازی Marvel's Blade آغاز شده است

توسعه بازی Marvel's Blade آغاز شده است

توسعه بازی Marvel's Blade آغاز شده است استودیو Arkane Lyon اعلام کرد که توسعه بازی Marvel's Blade، بازی اکشن-ماجراجویی بر اساس شخصیت Blade از شرکت مارول، آغاز شده است. این بازی برای کنسول‌های ای

توسعه بازی Marvel's Blade آغاز شده است

توسعه بازی Marvel's Blade آغاز شده است

استودیو Arkane Lyon اعلام کرد که توسعه بازی Marvel's Blade، بازی اکشن-ماجراجویی بر اساس شخصیت Blade از شرکت مارول، آغاز شده است. این بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر در دست توسعه است.

Blade یک بازی سوم‌شخص است که بازیکنان را در نقش Blade، یک خون‌آشام‌کش نیمه‌خون‌آشام قرار می‌دهد. بازیکنان باید در دنیای تاریک و خطرناکی که توسط خون‌آشام‌ها کنترل می‌شود، برای زنده ماندن و نجات بشریت تلاش کنند.

موناگان گفت: "ما در حال حاضر در مراحل اولیه ایده پردازی برای بازی Marvel’s Blade هستیم. ما هنوز در مورد فرمت بازی تصمیمی نگرفته ایم، اما قطعاً می خواهیم چیزی کاملاً جدید و منحصر به فرد ایجاد کنیم."

موناگان همچنین اشاره کرد که تیم توسعه به دنبال یافتن راهی برای ادای احترام به شخصیت Blade در حالی که در عین حال چیزی جدید و نوآورانه را ارائه می دهد. او گفت: "ما می خواهیم چیزی ایجاد کنیم که بازیکنان جدید را به خود جذب کند و در عین حال برای طرفداران قدیمی این شخصیت نیز جذاب باشد."

Blade یک شخصیت ابرقهرمانی در دنیای مارول است که به عنوان یک شکارچی خون‌آشام شناخته می‌شود. این شخصیت توسط مارتین فلدمن و بیل کانگ خلق شده است و اولین بار در سال 1973 در شماره 107 کمیک "The Tomb of Dracula" ظاهر شد.

بازی Marvel’s Blade توسط استودیوی Arkane Lyon در حال توسعه است. این استودیو سابقه درخشانی در ساخت بازی های اکشن ماجراجویی دارد و از جمله بازی های معروف آن می توان به Dishonored و Deathloop اشاره کرد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

توسعه بازی Marvel's Blade آغاز شده است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش