عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی قلعه Stronghold 2 برای کامپیوتر + دوبله فارسی دانلود بازی کم حجم RimWorld Anomaly v1.5.4062 برای کامپیوتر نمایش Deadshot و Harley Quinn در تریلر گیم پلی جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دانلود ترینر بازی The Evil Within دانلود بازی Survival Nation Lost Horizon برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   خودداری سازنده بازی Zelda از صحبت درباره احتمال ریمیک Ocarina of Time

خودداری سازنده بازی Zelda از صحبت درباره احتمال ریمیک Ocarina of Time

خودداری سازنده بازی Zelda از صحبت درباره احتمال ریمیک Ocarina of Time تهیه کننده سری بازی The Legend of Zelda، ایشیگامی ایجی، در مصاحبه جدیدی با Game Informer از پاسخ دادن به سوالات مربوط به احتمال س

خودداری سازنده بازی Zelda از صحبت درباره احتمال ریمیک Ocarina of Time

خودداری سازنده بازی Zelda از صحبت درباره احتمال ریمیک Ocarina of Time

تهیه کننده سری بازی The Legend of Zelda، ایشیگامی ایجی، در مصاحبه جدیدی با Game Informer از پاسخ دادن به سوالات مربوط به احتمال ساخت نسخه بازسازی بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time خودداری کرد. ایجی در این مصاحبه گفت که نمی تواند در مورد پروژه های آینده صحبت کند و به همین دلیل از پاسخ دادن به سوالات در مورد احتمال ساخت نسخه بازسازی Ocarina of Time خودداری کرد.

Ocarina of Time یکی از محبوب ترین بازی های تمام دوران است و بسیاری از طرفداران از مدت ها قبل خواستار ساخت نسخه بازسازی آن هستند. این بازی در سال 1998 برای کنسول نینتندو 64 منتشر شد و از آن زمان تاکنون نسخه بازسازی آن برای هیچ کنسول دیگری منتشر نشده است.

ایجی در مصاحبه اخیر خود گفت که تیم توسعه بازی Zelda در حال حاضر روی پروژه های دیگری تمرکز دارد و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ساخت نسخه بازسازی Ocarina of Time وجود ندارد. با این حال، او گفت که تیم توسعه به بازخورد طرفداران خود گوش می دهد و ممکن است در آینده در مورد این موضوع تصمیم گیری کند.

در حالی که ایجی در مورد احتمال ساخت نسخه بازسازی Ocarina of Time خودداری کرد، او در مورد بازی بعدی Zelda اطلاعاتی ارائه داد. او گفت که بازی بعدی Zelda در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه است و تیم توسعه هنوز فرمت بازی را تعیین نکرده است. او همچنین گفت که تیم توسعه امیدوار است که این بازی جدید بتواند بازیکنان جدید را به سری Zelda جذب کند و در عین حال برای طرفداران قدیمی این سری نیز جذاب باشد.

بازی بعدی Zelda در حال حاضر برای انتشار در سال 2025 یا 2026 برنامه ریزی شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

خودداری سازنده بازی Zelda از صحبت درباره احتمال ریمیک Ocarina of Time - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش