عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Black Hole Hero MOD 1.7.2 - بازی قهرمان سیاه چاله برای اندروید + مود دانلود بازی Tales of Arise – Beyond the Dawn برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters بازی The Witcher 4 امسال وارد فاز تولید کامل می‌شود دانلود مود بازی Basket Attack برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی های آینده Zelda توانایی Ultrahand در Tears of the Kingdom را دریافت نمی کنند

بازی های آینده Zelda توانایی Ultrahand در Tears of the Kingdom را دریافت نمی کنند

بازی های آینده Zelda توانایی Ultrahand در Tears of the Kingdom را دریافت نمی کنند توسعه دهندگان سری Zelda در یک مصاحبه جدید با Game Informer فاش کردند که توانایی Ultrahand از بازی Tears of the Kingdo

بازی های آینده Zelda توانایی Ultrahand در Tears of the Kingdom را دریافت نمی کنند

بازی های آینده Zelda توانایی Ultrahand در Tears of the Kingdom را دریافت نمی کنند

توسعه دهندگان سری Zelda در یک مصاحبه جدید با Game Informer فاش کردند که توانایی Ultrahand از بازی Tears of the Kingdom به بازی های آینده Zelda نمی آید. آنها گفتند که دلیل این تصمیم این است که آنها می خواهند قابلیت های جدید و نوآورانه ای را در بازی های آینده معرفی کنند.

یکی از توسعه دهندگان گفت: "ما از بازخورد بازیکنان در مورد Ultrahand بسیار سپاسگزاریم، اما ما تصمیم گرفتیم که این ویژگی را در بازی های آینده Zelda بازگردانی نکنیم." "ما می خواهیم بازی های جدید Zelda را با ویژگی های جدید و نوآورانه ای پر کنیم که بازیکنان را به خود جذب کند."

Ultrahand یک توانایی منحصر به فرد در Tears of the Kingdom بود که به بازیکنان اجازه می داد اشیاء مختلف را در محیط بازی بلند کنند و با آنها تعامل داشته باشند. این توانایی به شدت مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت، اما توسعه دهندگان Zelda تصمیم گرفتند که این ویژگی را در بازی های آینده حفظ نکنند.

توسعه دهندگان گفتند که آنها همچنان به دنبال یافتن راه هایی برای نوآوری در بازی های Zelda هستند و در عین حال از ویژگی های محبوب این سری مانند توانایی های جدید و مکانیک های گیم پلی لذت ببرند. 

با این حال، توسعه دهندگان گفتند که بازگرداندن Ultrahand به بازی های آینده Zelda یک چالش فنی خواهد بود. آنها توضیح دادند که این توانایی نیاز به سیستم کنترل پیشرفته ای دارد که قادر به تشخیص دقیق موقعیت اشیا در محیط بازی باشد. علاوه بر این، آنها گفتند که بازگرداندن Ultrahand ممکن است بر طراحی مراحل بازی تأثیر بگذارد، زیرا بازیکنان باید به این توانایی تکیه کنند تا بتوانند به مکان های خاص دسترسی پیدا کنند.

بازی بعدی Zelda در حال حاضر در حال توسعه است و برای انتشار در سال 2025 یا 2026 برنامه ریزی شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی های آینده Zelda توانایی Ultrahand در Tears of the Kingdom را دریافت نمی کنند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش