عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name دانلود بازی Disco Elysium – The Final Cut برای کامپیوتر بازی Final Fantasy 7 Rebirth جزئیات جدیدی از Mini-Games را منتشر کرد ویدیوی جدید پشت صحنه Rise of the Ronin به مبارزات بازی می‌پردازد دانلود چیت حرفه ای و اورجینال بازی اسکواد Squad
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی بعدی Zelda دنباله مستقیم Tears of the Kingdom نخواهد بود

بازی بعدی Zelda دنباله مستقیم Tears of the Kingdom نخواهد بود

بازی بعدی Zelda دنباله مستقیم Tears of the Kingdom نخواهد بود تولید کننده سری Zelda، ایجی انو، در مصاحبه ای با Game Informer گفت که بازی بعدی این سری دنباله مستقیم بازی The Legend of Zelda: Tears of

بازی بعدی Zelda دنباله مستقیم Tears of the Kingdom نخواهد بود

بازی بعدی Zelda دنباله مستقیم Tears of the Kingdom نخواهد بود

تولید کننده سری Zelda، ایجی انو، در مصاحبه ای با Game Informer گفت که بازی بعدی این سری دنباله مستقیم بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نخواهد بود.

انو گفت که تیم توسعه بازی می خواهد بازی بعدی را به عنوان "شکل نهایی آن نسخه از The Legend of Zelda" در نظر بگیرد و از این رو قصد ندارد که دنباله مستقیمی برای The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بسازد.

او افزود: "فکر می کنم برای دنباله مستقیم به The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، باید یک داستان کاملاً جدید ایجاد کنیم. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم که بازی بعدی به عنوان یک اثر کاملاً جدید در نظر گرفته شود." ایجی همچنین در مورد احتمال انتشار DLC برای Tears of the Kingdom اظهار نظر کرد. او گفت: "در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتشار DLC برای Tears of the Kingdom وجود ندارد، اما ما همیشه با توجه به بازخورد بازیکنان تصمیمات خود را می گیریم."

هنوز اطلاعات زیادی در مورد بازی بعدی Zelda در دسترس نیست، اما انو تایید کرده است که بازی در جهان Hyrule قرار دارد و بازیکنان می توانند انتظار یک دنیای باز بزرگ و پر از تنوع را داشته باشند.

بازی بعدی Zelda در حال حاضر در دست توسعه است و انتظار می رود در سال 2025 برای کنسول های Nintendo Switch منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی بعدی Zelda دنباله مستقیم Tears of the Kingdom نخواهد بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش