عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش Alan Wake 2 روی کنسول ها در مجموع 850،000 نسخه برآورد شده است  شایعه: ریمیک Uncharted: Drake's Fortune در حال ساخت است دانلود بازی Pacific Drive برای کامپیوتر دانلود Monster Squad Rush 1.3.4 - بازی تیم هیولاها اندروید + مود خودداری سازنده بازی Zelda از صحبت درباره احتمال ریمیک Ocarina of Time
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   حالت New Game Plus و Permadeath برای بازی اساسین کرید Mirage در راه است

حالت New Game Plus و Permadeath برای بازی اساسین کرید Mirage در راه است

خبر جدیدی برای طرفداران اساسین کرید! حالت New Game Plus و حالت Permadeath برای بازی اساسین کرید Mirage در راه است شرکت Ubisoft اخیراً خبرهای خوبی برای طرفداران مجموعه بازی‌های اساسین کرید داشته

حالت New Game Plus و Permadeath برای بازی اساسین کرید Mirage در راه است

خبر جدیدی برای طرفداران اساسین کرید! حالت New Game Plus و حالت Permadeath برای بازی اساسین کرید Mirage در راه است

شرکت Ubisoft اخیراً خبرهای خوبی برای طرفداران مجموعه بازی‌های اساسین کرید داشته است. آنها اعلام کرده‌اند که حالت New Game Plus برای بازی اساسین کرید Mirage در هفته آینده منتشر خواهد شد. همچنین، حالت Permadeath نیز در اوایل سال 2024 برای این بازی در دسترس خواهد بود.

حالت New Game Plus به بازیکنان این امکان را می دهد که بازی اساسین کرید Mirage را دوباره تجربه کنند، اما با سطح سختی بالاتر و با حفظ قدرت ها و سلاح هایی که در بازی قبلی به دست آورده اند. این حالت برای بازیکنانی که از تجربه بازی قبلی لذت بردند و می خواهند آن را به چالش بکشند، ایده آل است.

حالت Permadeath نیز برای بازیکنانی که به دنبال یک تجربه چالش برانگیزتر هستند، مناسب خواهد بود. در این حالت، اگر بازیکن در حین بازی بمیرد، باید کل بازی را از ابتدا شروع کند. این حالت برای بازیکنانی که از بازی های Rogue-like لذت می برند، ایده آل است.

این دو حالت جدید هیجان انگیز مطمئناً طرفداران Assassin's Creed Mirage را خوشحال خواهند کرد. حالت New Game Plus به بازیکنان این فرصت را می دهد تا تجربه جدیدی از بازی داشته باشند، در حالی که حالت بقا به بازیکنان چالشی جذاب برای تست مهارت های خود ارائه می دهد.

حالت New Game Plus Assassin's Creed Mirage در این هفته برای PS4، ps5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. حالت بقا نیز در اوایل سال 2024 برای همان پلتفرم ها منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

حالت New Game Plus و Permadeath برای بازی اساسین کرید Mirage در راه است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش