عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید دانلود Mafia 1 - دوبله فارسی بازی مافیا 1 دانلود مود بازی FAMILY ISLAND جزیره خانوادگی برای اندروید دانلود بازی Cuphead – The Delicious Last Course برای کامپیوتر دانلود بازی Incursion Red River برای کامپیوتر – نسخه Early-Access
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   آیا Marvel's Blade بازی انحصاری جدید ایکس باکس می باشد؟

آیا Marvel's Blade بازی انحصاری جدید ایکس باکس می باشد؟

آیا Marvel's Blade بازی انحصاری جدید ایکس باکس می باشد؟ این مصاحبه پس از انتشار یک تریلر جدید برای Marvel's Blade انجام شد که در آن نشان داده شد که بازی توسط Arkane Lyon، استودیوی توسعه دهنده بازی ها

آیا Marvel's Blade بازی انحصاری جدید ایکس باکس می باشد؟

آیا Marvel's Blade بازی انحصاری جدید ایکس باکس می باشد؟

این مصاحبه پس از انتشار یک تریلر جدید برای Marvel's Blade انجام شد که در آن نشان داده شد که بازی توسط Arkane Lyon، استودیوی توسعه دهنده بازی های Dishonored و Deathloop، ساخته می شود. Arkane Lyon یک استودیوی زیرمجموعه بتسدا است، که در سال 2021 توسط مایکروسافت خریداری شد.

با توجه به خرید بتسدا توسط مایکروسافت، برخی از طرفداران گمان می‌کنند که بلید نیز یک بازی انحصاری ایکس باکس خواهد بود. با این حال، بتسدا در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این زمینه، از اظهار نظر خودداری کرده است.

در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا بلید انحصاری ایکس باکس خواهد بود یا خیر، سخنگوی بتسدا گفت: «ما در حال حاضر در مورد هیچ بازی خاصی اظهار نظر نمی کنیم.»

این پاسخ مبهم است و می تواند به این معنا باشد که بلید انحصاری ایکس باکس خواهد بود، یا اینکه ممکن است در آینده برای سایر پلتفرم ها نیز منتشر شود.

بازیکنان باید منتظر بمانند تا اطلاعات بیشتری در مورد بلید منتشر شود تا بدانند که آیا این بازی برای کنسول های دیگری نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

یک سخنگوی بتسدا در پاسخ به سوال GamingBolt گفت:

"ما هیجان زده هستیم که به توسعه Marvel's Blade ادامه دهیم و جزئیات بیشتری را در آینده به اشتراک خواهیم گذاشت."

این سخنگو هیچ اشاره ای به اینکه آیا بازی برای پلتفرم های دیگری نیز منتشر خواهد شد یا خیر، نکرد.

با توجه به عدم اظهار نظر بتسدا، هنوز مشخص نیست که Marvel's Blade یک بازی انحصاری ایکس باکس خواهد بود یا خیر. با این حال، با توجه به مالکیت بتسدا توسط مایکروسافت، احتمال این امر بسیار زیاد است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

آیا Marvel's Blade بازی انحصاری جدید ایکس باکس می باشد؟ - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش