عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Slayer Legend 420.6.8 - بازی افسانه قاتل اندروید + مود دانلود Cube Slicer 1.0.489 - بازی برش مکعبی اندروید + مود دانلود بازی Devil May Cry HD Collection برای کامپیوتر دانلود چیت حرفه ای و اورجینال FARLIGHT 84 برای اندروید و PC با تخفیف محدود دانلود Idle Eleven - Soccer tycoon 1.27.1 - بازی تاجر فوتبالی اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد

تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد

تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد در مصاحبه اخیر ، تهیه کننده بازی Final Fantasy 16، یوجی هورای، اظهار داشت که به طور قطعی انتظار نمی رود این بازی دنباله یا اسپین آف دا

تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد

تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد

در مصاحبه اخیر ، تهیه کننده بازی Final Fantasy 16، یوجی هورای، اظهار داشت که به طور قطعی انتظار نمی رود این بازی دنباله یا اسپین آف داشته باشد. وی توضیح داد که این تصمیم به دلیل تمرکز تیم توسعه بر خلق تجربه ای مستقل و متمایز برای Final Fantasy 16 گرفته شده است. هورای همچنین خاطرنشان کرد که اگرچه احتمال توسعه دنباله یا اسپین آف در آینده دور از ذهن نیست، اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای چنین پروژه هایی وجود ندارد.

با توجه به رویکرد مستقل Final Fantasy 16، این تصمیم منطقی به نظر می رسد. بازی به شدت بر شخصیت ها، داستان و جهان خود تمرکز دارد و به نظر می رسد که سازندگان قصد دارند داستان را بدون نیاز به ادامه یا اسپین آف های اضافی به پایان برسانند.

این خبر ممکن است برای برخی طرفداران ناامید کننده باشد که منتظر ادامه داستان و ماجراهای شخصیت های Final Fantasy 16 هستند، اما در عین حال، این نشان می دهد که Square Enix به دنبال حفظ کیفیت و اصالت این بازی است. در نهایت، این تصمیم با توجه به ماهیت Final Fantasy 16 و تمرکز آن بر تجربه ای مستقل و جدید، قابل درک است.

تاجیری گفت: "ما می خواستیم Final Fantasy 16 را به عنوان یک تجربه جداگانه و کامل ارائه دهیم. ما نمی خواستیم که این بازی یک داستان ادامه دار باشد یا به اسپین آف هایی منجر شود."

این رویکرد در تضاد با برخی از بازی های قبلی Final Fantasy مانند Final Fantasy 7 و Final Fantasy 10 است که هر دو دارای دنباله ها و اسپین آف های متعدد بوده اند. با این حال، تاجییری معتقد است که این رویکرد برای Final Fantasy 16 مناسب است.

او گفت: "ما می خواستیم که Final Fantasy 16 یک تجربه خاص و متفاوت باشد که بازیکنان بتوانند آن را بدون نیاز به دانستن پیشینه بازی های قبلی تجربه کنند. مطمئناً برخی از بازیکنان از این رویکرد ناراضی خواهند بود، اما ما امیدواریم که این بازی بتواند به مخاطبان جدیدی نیز دست یابد."

Final Fantasy 16 در حال حاضر برای انتشار در سال 2023 برای ps5 برنامه ریزی شده است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 انتظار دنباله یا اسپین آف ندارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش