عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی پابجی هند Battlegrounds Mobile India برای اندروید دانلود بازی SpongeBob SquarePants The Cosmic Shake برای کامپیوتر دانلود مود Hitmasters - هک بازی استادان تیراندازی اندروید دانلود بازی The Unliving برای کامپیوتر دانلود مود Mehman Nimehshab - هک بازی ایرانی مهمان نیمه شب اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Immortals of Aveum بعد از 4 ماه انتشار 50 درصد تخفیف خورد

بازی Immortals of Aveum بعد از 4 ماه انتشار 50 درصد تخفیف خورد

بازی Immortals of Aveum بعد از 4 ماه انتشار 50 درصد تخفیف خورد بازی Immortals of Aveum که در تاریخ 23 اوت 2023 منتشر شد، به دلیل گیم‌پلی سریع و سرگرم‌کننده، گرافیک زیبا و جهان گسترده‌ا

بازی Immortals of Aveum بعد از 4 ماه انتشار 50 درصد تخفیف خورد

بازی Immortals of Aveum بعد از 4 ماه انتشار 50 درصد تخفیف خورد

بازی Immortals of Aveum که در تاریخ 23 اوت 2023 منتشر شد، به دلیل گیم‌پلی سریع و سرگرم‌کننده، گرافیک زیبا و جهان گسترده‌اش، مورد استقبال مثبت منتقدان قرار گرفت. با این حال، این بازی تنها 4 ماه پس از انتشار، با تخفیف 50 درصدی عرضه شد.

این تخفیف گسترده باعث سردرگمی بسیاری از بازیکنان شد، زیرا این بازی تنها چند ماه پیش با قیمت کامل منتشر شده بود. برخی از بازیکنان معتقدند که این تخفیف نشان می‌دهد که Immortals of Aveum یک بازی موفق نبوده است، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این تخفیف فقط یک معامله تبلیغاتی برای جذب بازیکنان جدید است.

در حال حاضر، هیچ دلیل رسمی برای این تخفیف اعلام نشده است. با این حال، برخی از تحلیلگران معتقدند که این تخفیف می‌تواند به دلیل فروش پایین بازی باشد. آنها می‌گویند که این بازی به دلیل کمبود تبلیغات و بازاریابی به اندازه کافی موفق نبوده است.

برخی دیگر معتقدند که این تخفیف می‌تواند به دلیل رقابت شدید در بازار بازی‌های ویدیویی باشد. آنها می‌گویند که بازی‌های زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند با Immortals of Aveum رقابت کنند، و این تخفیف می‌تواند به بازی کمک کند تا در این رقابت پیشی بگیرد.

با این حال، صرف نظر از دلیل این تخفیف، واضح است که Immortals of Aveum نتوانست انتظارات را برآورده کند. این بازی با وجود استقبال مثبت منتقدان، نتوانست فروش خوبی داشته باشد و اکنون با تخفیف 50 درصدی عرضه می‌شود. این ممکن است به این معنی باشد که این بازی در آینده به روزرسانی‌های جدیدی دریافت نخواهد کرد.

با این حال، هنوز هم می‌توان Immortals of Aveum را با تخفیف 50 درصدی یک بازی سرگرم‌کننده دانست. اگر به دنبال یک بازی اکشن سریع و سرگرم‌کننده هستید، Immortals of Aveum هنوز هم یک گزینه قابل قبول است.

دلایل کاهش قیمت Immortals of Aveum

چند دلیل ممکن است برای کاهش قیمت Immortals of Aveum وجود داشته باشد. یکی از دلایل این ممکن است این باشد که بازی نتوانست انتظارات فروش را برآورده کند. بازی در هفته اول انتشار خود تنها 39,000 نسخه فروخت، که نسبت به دیگر بازی‌های نقش آفرینی که در همان زمان منتشر شدند، رقم پایینی است.

دلیل دیگر این ممکن است این باشد که بازی با مشکلات فنی مواجه بود. بازی در هنگام انتشار با مشکلات فنی مختلفی روبرو بود، که باعث نارضایتی بازیکنان شد. Aspyr Media بعداً با انتشار چندین به‌روزرسانی این مشکلات را برطرف کرد، اما ممکن است این مشکلات تأثیری بر فروش بازی گذاشته باشند.

دلایل احتمالی تخفیف Immortals of Aveum

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که Immortals of Aveum فقط چهار ماه پس از انتشار تخفیف زیادی داشته است. این دلایل عبارتند از:

  • فروش کم بازی: Immortals of Aveum ممکن است نتوانسته باشد انتظارات فروش را برآورده کند و به همین دلیل، ناشر تصمیم گرفته است تا با تخفیف دادن بازی، آن را برای بازیکنان بیشتر در دسترس قرار دهد.
  • انتشار بازی های جدیدتر: در ماه های اخیر، بازی های جدید و جذاب زیادی منتشر شده اند که ممکن است توجه بازیکنان را از Immortals of Aveum منحرف کرده باشد. این تخفیف ممکن است به عنوان راهی برای رقابت با این بازی های جدید تر باشد.
  • مشکلات با بازی: ممکن است مشکلاتی فنی یا گیم پلی با Immortals of Aveum وجود داشته باشد که باعث شده است برخی از بازیکنان از آن ناراضی باشند. این تخفیف ممکن است به عنوان راهی برای جبران این مشکلات ارائه شده باشد.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Immortals of Aveum بعد از 4 ماه انتشار 50 درصد تخفیف خورد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش